مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 10:152021-03-06فرهنگي

آمادگی شیراز برای میزبانی فیلم فجر 1400


شهردار شیراز، یکی از جذاب ترین پروژه های شهری در این کلانشهر را پردیس سینمایی جوان ذکر و اضافه کرد: به صراحت امروز به تهران اعلام می کنیم که با افتتاح این پردیس سیمنایی، - شیراز می تواند میزبان جشنواره فیلم فجر سال 1400 باشد.

حیدر اسکندرپور شنبه 16 اسفند در آیین آغاز کاشت درخت در محدوده پیاده راه سلامت منطقه 2 شهرداری شیراز، گفت: پیشرفته ترین تجهیزات سینمایی را برای استقرار در پردیس سینمایی جوان که دارای 5 سالن است، خریداری خواهیم کرد.

او در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: متاسفانه طی سالیان گذشته دست به تخریب منابع طبیعی زدیم و در بسیاری از نقاط جنگل ها را نابود و به اسم توسعه بسیاری از باغ ها را از بین بردیم.

اسکندرپور با اشاره به کاهش وسعت باغ های قصردشت در سال های پس از انقلاب تاکنون، احیای این باغ ها را از اولویت های شهرداری شیراز اعلام و خاطرنشان کرد: حجم درختکاری انجام شده طی یکسال گذشته در شیراز بی نظیر بوده و به عنوان مثال؛ فضای سبز اطراف بلوار مدرس که به دلیل احداث خط مترو نابود شده بود اما امروز با درخت و درختچه سرو و چنار و گل به آراستگی رسیده است.

شهردار شیراز با بیان اینکه اغلب بلوارهای مناطق این کلانشهربه ویژه شهرداری منطقه دو با درختان و درختچه ها زیباسازی شده اند، گفت: اکنون بیش از 400 میلیارد تومان پروژه در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی شیراز برای میزبانی فیلم فجر 1400

آمادگی شیراز برای میزبانی فیلم فجر 1400