مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 10:402021-03-06ورزشي

برایتون به خاطر جهانبخش 16 میلیارد تومان به فدراسیون فوتبال می دهد!


باشگاه برایتون در فرآیند دادرسی محکوم به پرداخت مبلغ 573 هزار یورو به فدراسیون فوتبال ایران به علت سهم مکانیزم این فدراسیون در انتقال علیرضا جهانبخش از آلکمار هلند به برایتون انگلیس شده است.

- برایتون به خاطر جهانبخش 16 میلیارد تومان به فدراسیون فوتبال می دهد! باشگاه برایتون در فرآیند دادرسی محکوم به پرداخت مبلغ 573 هزار یورو به فدراسیون فوتبال ایران به علت سهم مکانیزم این فدراسیون در انتقال علیرضا جهانبخش از آلکمار هلند به برایتون انگلیس شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فدراسیون فوتبال توانست بعد از ماه ها رسیدگی قضایی مبنی بر مکانیزم مشارکت علیرضا جهانبخش در انتقال از آلکمار به برایتون به پیروزی برسد و مبلغ 573 هزار یورو نصیب این فدراسیون خواهد شد.

این پرونده از سوی فدراسیون فوتبال در اختیار علی ملیح زاده، وکیل پیشین پرونده ویلموتس قرار گرفته بود که منجر به پیروزی شد و از طرفی وکلای ایرانی توانستند بانک انگلیسی را با وجود تحریم های بانکی از سوی آمریکا، متقاعد به پرداخت این پول به فدراسیون فوتبال کنند.

دریافت این پول از سوی فدراسیون فوتبال به علت انحلال باشگاه داماش گیلان است که آموزش و پیشرفت علیرضا جهانبخش در این تیم کلید خورد اما به علت انحلال این باشگاه در تمام اسناد و مدارک ثبتی، فدراسیون فوتبال قانونا مالک و صاحب مبل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برایتون به خاطر جهانبخش 16 میلیارد تومان به فدراسیون فوتبال می دهد!

برایتون به خاطر جهانبخش 16 میلیارد تومان به فدراسیون فوتبال می دهد!