مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 11:252021-03-06فرهنگي

نخستین جشنواره ملی فرهنگی، هنری رنگ ها و نیرنگ ها برگزار می شود.


نخستین جشنواره ملی “رنگ ها و نیرنگ ها” با عنوان درنگی بر فرق انحرافی و عرفان های نوظهور” با مشارکت و همکاری دستگاههای فرهنگی به میزبانی  استان سمنان برگزار می شود.

- حجت الاسلام سعید اعتمادی در جمع خبرنگاران گفت:این جشنواره ملی در رشته های هنری پوستر، کاریکاتور، فیلم کوتاه شامل مستند، داستانی، انیمیشن کوتاه، موشن گرافیک و موشن کمیک، نمایش کوتاه ، پادکست در بخش اصلی برگزار خواهد شد افزود: بخش فرهنگی این جشنواره ملی نیز به کتاب صوتی اختصاص دارد.

وی، هدف از برگزاری این جشنواره فرهنگی، هنری را مقابله فرهنگی و هنری با فرق ضاله و عرفان های کاذب بیان کرد و اظهار داشت: محورهای این جشنواره شامل فرقه ها، فرقه ضاله بهاییت، مسیحت صهیونیستی، عرفان های کاذب و فرقه های نوظهور، انجمن حجتیه، تصوف و جریان های انحرافی فرق متصوفه است.

اعتمادی با بیان اینکه هجوم فرهنگ بیگانه به فرهنگ ایرانی اسلامی در سالیان اخیر شدت بیشتری گرفته افزود: اخلال در روند توسعه و نشر و گسترش آموزه های اسلام ناب یکی از سیاست های دشمنان از طریق میدان دادن به فرق ضاله و عرفان های کاذب است.

وی، از (عج) دانست و افزود: همه در پاسداری از ارزش های اسلام ناب و مقابله با مکاتب انحرافی و فرقه های ضاله وظیفه جدی داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین جشنواره ملی فرهنگی، هنری رنگ ها و نیرنگ ها برگزار می شود.

نخستین جشنواره ملی فرهنگی، هنری رنگ ها و نیرنگ ها برگزار می شود.