مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 11:352021-03-06اقتصادي

رفع مشکل قطعی آب شرب روستای راژان ارومیه/چاه جدید حفر می شود


در 2 روز گذشته به دلیل بارش برف و اتفاق پیش بینی نشده مربوط به اداره برق، جریان برق در یکی از سه ایستگاه پمپاژ آّب بین راهی راژان با حدود 6هزار جمعیت، - صابر خسروزاده در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در حال حاضر آب شرب در روستای راژان جریان داشته و مشکلی از بابت تامین، افت فشار و یا قطعی آب در این روستا وجود ندارد.

وی گفت: در 2 روز گذشته به دلیل بارش برف و اتفاق پیش بینی نشده مربوط به اداره برق، جریان برق در یکی از سه ایستگاه پمپاژ آب بین راهی راژان قطع و به دنبال آن، افت فشار و قطعی آب در مناطق بالادست روی داد.

مدیر امور آب و فاضلاب ارومیه افزود: به دنبال این اتفاق، هماهنگی های لازم با اتفاقات برق انجام و مشکل به وجود آمده مرتفع شد.

خسروزاده با اعلام اینکه در حال حاضر آب شرب در این روستا جریان دارد، اظهار داشت: به منظور تامین آب شرب پایدار در منطقه، یک حلقه چاه جدید حفر شده و تجهیز و راه اندازی آن در مرحله انتخاب پیمانکار قرار دارد.

وی با بیان اینکه اتمام کلی عملیات اجرایی و انجام به موقع تعهدات این پروژه نیازمند تامین و تخصیص اعتبارات مورد نیاز است، افزود: با مشخص شدن  پیمانکار، چاه جدید حفر شده در مدار بهره برداری قرار خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکل قطعی آب شرب روستای راژان ارومیه/چاه جدید حفر می شود

رفع مشکل قطعی آب شرب روستای راژان ارومیه/چاه جدید حفر می شود