مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 11:452021-03-06ورزشي

بوکس حرفه ای از آماتور بهتر است/قهرمانی شایسته پلیمر بود


از لحاظ درآمد بوکس حرفه ای از آماتور بهتر است و اگر شرایط فراهم باشد این رشته را ادامه می دهم.

- ایسنا/لرستان کاپیتان تیم ملی بوکس می گوید: از لحاظ درآمد بوکس حرفه ای از آماتور بهتر است و اگر شرایط فراهم باشد این رشته را ادامه می دهم.

احسان روزبهانی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص رقابت های لیگ برتر بوکس اظهار کرد: کیفیت مسابقات خوب بود و علاوه بر یک بوکسور بلاروسی همه مدعیان و ملی پوشان شرکت کرده بودند.

وی ادامه داد: خدا را شکر بعد از حدود یک دهه لیگ برگزار شد و یک منبع درآمد برای بوکسورها بود و بچه ها در کوران مسابقه قرار گرفتند و امیدوارم با ریشه کنی این بیماری، لیگ مثل قهرمانی کشور به طور متمرکز برگزار نشود.

روزبهانی تصریح کرد: هفت روز بازی خیلی سخت بود و اگر مسابقات رفت و برگشت باشد خیلی خوب می شود و رقابت ها باکیفت تر برگزار خواهد شد.

روزبهانی که به عنوان فنی ترین بوکسور لیگ انتخاب شد در پاسخ به پرسشی که چرا در مسابقه فینال غیبت داشت؟ گفت: در این دوره پنج مسابقه داشتم که همه را پیروز شدم و در فینال هم خواستند یکی دیگر از بچه ها بازی کند و من غایب بودم.

این بوکسور ملی پوش در خصوص قراردادها نیز گفت: خدا را شکر برای سال اول خوب بود اما می تواند خیلی بهتر از این هم باشد و امیدواریم در سال های آینده با برگزاری منظم لیگ، مبلغ قرارداد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بوکس حرفه ای از آماتور بهتر است/قهرمانی شایسته پلیمر بود

بوکس حرفه ای از آماتور بهتر است/قهرمانی شایسته پلیمر بود