مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 11:502021-03-06اقتصادي

انتقاد شاکری از افزایش قیمت حمل و نقل عمومی در تهران


یک عضو کمیسیون عمران مجلس با انتقاد از  افزایش بی رویه قیمت حمل و نقل عمومی در پایتخت، گفت: دولت و شهرداری دست به دست هم داده اند تا زندگی مردم را بیش از این تحت فشار قرار دهند.

- یک عضو کمیسیون عمران مجلس با انتقاد از  افزایش بی رویه قیمت حمل و نقل عمومی در پایتخت، گفت: دولت و شهرداری دست به دست هم داده اند تا زندگی مردم را بیش از این تحت فشار قرار دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اقبال شاکری نماینده مردم تهران در مجلس در تذکر شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس گفت: در خصوص افزایش بی رویه قیمت بلیت مترو، اتوبوس و حمل و نقل عمومی در تهران به میزان 35 درصد و همچنین عوارض ساختمانی تا حدود 90 درصد به نظر می رسد دولت و شهرداری دست به دست هم داده اند تا زندگی مردم را بیش از این تحت فشار قرار دهند، نمی دانم چرا این افزایش قیمت اتفاق افتاده است؟ وی در تذکری به سازمان امور استخدامی عنوان کرد: در تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر در دستگاه های اجرایی براساس مصوبات گذشته مجلس و همچنین مصوبات لایحه بودجه سال 1400 باید تسریع شود.

این عضو کمیسیون عمران مجلس عنوان کرد: در بازدیدی که به اتفاق اعضای کمیسیون عمران از شهر زلزله زده سی سخت داشتیم، متوجه فرسوده بودن بافت شهر و تخریب کلی این بافت شدیم، این نشان می دهد که غفلت بزرگی در این حوزه رخ داده است، به طوری که می توا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد شاکری از افزایش قیمت حمل و نقل عمومی در تهران

انتقاد شاکری از افزایش قیمت حمل و نقل عمومی در تهران