مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 12:002021-03-06اقتصادي

اعطای تسهیلات به شهرداری هایی که با شرکت های دانش بنیان مشارکت کنند


مدیرکل اقتصادی و خدمات مالی سازمان شهرداریها و دهیاری های کشور از اعطای تسهیلات به شهرداری هایی که با شرکت های دانش بنیان برای اجرای پروژه مشارکت کنند خبر داد.

- مدیرکل اقتصادی و خدمات مالی سازمان شهرداری های کشور خبر داد: اعطای تسهیلات به شهرداری هایی که با شرکت های دانش بنیان مشارکت کنند ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل اقتصادی و خدمات مالی سازمان شهرداریها و دهیاری های کشور از اعطای تسهیلات به شهرداری هایی که با شرکت های دانش بنیان برای اجرای پروژه مشارکت کنند خبر داد.

کوشش تبار در گردهمایی شهرداران در بجنورد که 16 اسفندماه در محل استانداری برگزار شد، گفت: شهرداری ها می توانند در زمینه های مختلفی همچون حوزه پسماند، خدمات شهری، فناوری اطلاعات و .

با شرکت های دانش بنیان مشارکت داشته باشند.

وی در ادامه شهرداران جوان خراسان شمالی را یکی از سرمایه های اصلی دانست و افزود: در چهره این شهرداران مدیران آینده را می توان دید.

شهرداری های استان به دنبال وصول مطالبات خود باشند معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی نیز در ادامه این جلسه گفت: شهرداری های استان به دنبال وصول مطالبات خود از دستگاه های اجرایی باشند زیرا وصول این مطالبات منجر به ارائه خدمات رسانی مطلوب تر به مردم می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای تسهیلات به شهرداری هایی که با شرکت های دانش بنیان مشارکت کنند

اعطای تسهیلات به شهرداری هایی که با شرکت های دانش بنیان مشارکت کنند