مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 12:152021-03-06سياسي

ارائه راهکارهای دانش بنیان برای 27 نیاز صنایع نان و غلات


در رویداد ارائه نیازهای فناورانه صنایع ماکارونی نان و غلات 124 شرکت دانش بنیان برای 27 نیاز بخش صنعت راهکارهای فناورانه ارائه کردند.

- در رویداد ارائه نیازهای فناورانه صنایع ماکارونی نان و غلات 124 شرکت دانش بنیان برای 27 نیاز بخش صنعت راهکارهای فناورانه ارائه کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رویداد ارائه نیازهای فناورانه صنایع ماکارونی، نان و غلات در مرکز نوآوری صنعت غذا با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد.

در این رویداد 16 شرکت فعال در حوزه ماکارونی، غلات و نان، در حوزه های گوناگون صنعتی، 27 نیاز فناورانه خود را در این رویداد مطرح کردند و 124 شرکت دانش بنیان حاضر در آن راهکارهای فناورانه برای پاسخگویی به این نیازها ارائه کردند.

با برگزاری نشست های رو در رو میان صاحبان صنایع و فعالان شرکت های دانش بنیان، تعامل میان نوآوری کسب وکارها و پیوندشان با صنعت محقق شد.

در حاشیه رویداد ارائه نیازهای فناورانه صنایع ماکارونی، نان و غلات، 2 پنل سیاستی و انتقال تجربه برگزار شد و در آن ها ضمن شناخت موانع و چالش ها، ظرفیت ها و توانمندی های این حوزه معرفی شد و موارد گوناگونی مورد بحث قرار گرفت.

ایجاد بستر تعامل و هم زبانی میان صنایع و شرکت های دانش بنیان در مراسم اختتامیه این رویداد، سعید منجم زاده معاون مرکز شرکت ها و موسسات دانش ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه راهکارهای دانش بنیان برای 27 نیاز صنایع نان و غلات

ارائه راهکارهای دانش بنیان برای 27 نیاز صنایع نان و غلات