مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 12:202021-03-06حوادث

جزییات حادثه آتش سوزی ماهیرود


مدیر پایانه مرزی ماهیرود با اشاره به آتش سوزی امروز در مرز ماهیرود، گفت: آتش به خاک ایران نرسیده و پیش بینی ما این است که تا 30 دقیقه دیگر مهار شود.

- علی اکبر مزیدی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در ابتدای حادثه دو مخزن ذخیره سوخت آتش گرفتند که به دلیل سرعت ورزش باد هنوز آتش سوزی مهار نشده و آتش به دو تانکر ذخیره سوخت دیگر هم سرایت کرده است.

وی با اشاره به اینکه سه مخزن 150 تنی دچار حریق شده اند، اظهار کرد: اکنون 7 دستگاه آتش نشانی اعزام شده و سه پایانه مرزی و شهرداری درح، سربیشه و بیرجند در حالت آماده باش هستند.

مدیر پایانه مرزی ماهیرود با بیان اینکه هنوز آتش مهار نشده است، افزود: آتش به خاک ایران نرسیده و پیش بینی ما این است که تا 30 دقیقه دیگر مهار شود.

مزیدی با بیان اینکه استاندار در حال طی کردن مسیر برای رسیدن به مرز ماهیرود برای سرکشی از اوضاع هستند، تصریح کرد: چند دستگاه تانکر آب بکار گرفتیم و مخاطبین تا تانکرهای دیگر سوخت منفجر نشوند و اگر آتش مهار نشود با لودر و بولدوزر و خاک پاشی آن را خاموش خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه در حد توان تجهیزات را بکار گرفته ایم، یادآور شد: محل این حادثه دو هزار متر با بازارچه ماهیرود خراسان جنوبی فاصله دارد، اما مراقبین تا تانکرهای سوخت دیگر مشتعل نشوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات حادثه آتش سوزی ماهیرود

جزییات حادثه آتش سوزی ماهیرود