مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 12:302021-03-06اقتصادي

ورود سازمان ملی استاندارد به تعیین تکلیف کالاهای اساسی


رییس سازمان ملی استاندارد ایران عمده دلایل رسوب کالا در گمرکات را مشکلات ثبت سفارش، عدم انطباق با استانداردها، معطلی در فرآیند گمرکی و آزمایشگاهی، - رییس سازمان ملی استاندارد ایران عمده دلایل رسوب کالا در گمرکات را مشکلات ثبت سفارش، عدم انطباق با استانداردها، معطلی در فرآیند گمرکی و آزمایشگاهی، عدم واریز کارمزد خدماتی عنوان کرده و وعده داده که این کالاها در اسرع وقت تعیین تکلیف شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی گمرک کشیده شده است؛ به طوری که علیرضا رزم حسینی، وزیر صمت طی نامه ای به اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهوری خواستار تمدید به تعویق افتادن اجرای استاندارد 127 برنج تا پایان ماه مبارک رمضان شد.

حالا بر اساس گزارش سازمان ملی استاندارد، غلامرضا شریعتی، رییس سازمان ملی استاندارد ایران که در سفر یک روزه به استان خوزستان از منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) بازدید کرده، هدف از این سفر را تعیین تکلیف کالاهای اساسی در گمرکات عنوان کرده است.

وی عمده دلایل رسوب کالا در گمرکات را مشکلات ثبت سفارش، عدم انطباق با استانداردها، معطلی در فرآیند گمرکی و آزمایشگاهی، عدم واریز کارمزد خدماتی عنوان کرده و وعده داده که این کالاها با همکاری سایر دستگاه های مرتبط در اسرع وقت تعیین تکلیف خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود سازمان ملی استاندارد به تعیین تکلیف کالاهای اساسی

ورود سازمان ملی استاندارد به تعیین تکلیف کالاهای اساسی