مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 12:352021-03-06اقتصادي

بزودی در بازار مرغ استان کرمان تعادل ایجاد می شود/ برخورد با اخلال گران بازار مرغ


استاندار کرمان با بیان این مطلب که براساس گزارش جهاد کشاورزی استان در نحوه تامین مرغ و جوجه ریزی به گونه ای است که بزودی عرضه و تقاضا به تعادل می رسد، - ایسنا/کرمان استاندار کرمان با بیان این مطلب که براساس گزارش جهاد کشاورزی استان در نحوه تامین مرغ و جوجه ریزی به گونه ای است که بزودی عرضه و تقاضا به تعادل می رسد، اظهار کرد: ساختار شبکه توزیع را به هم نزنید و بر همین شبکه نظارت دقیق داشته باشید و تاکید می کنم با هر کسی که در شبکه توزیع اخلال ایجاد می کند، به شدت برخورد شود.

دکتر علی زینی وند عصر امروز 16 اسفند در شانزدهمین جلسه ستاد تنظیم بازار استان کرمان گفت: مسئولین قیمت کالاهای اساسی را دقیق اعلام کنند.

وی با بیان اینکه قیمت در بازار آزاد براساس میزان عرضه و تقاضا تنظیم می شود، اظهار کرد: کارهای که ادارات غله، امور پشتیبانی دام و .

انجام می دهند و کالای اساسی به بازار با قیمت مشخصی عرضه می کنند برای تنظیم بازار است.

استاندار کرمان با اشاره به گزارشات سازمان صمت و جهادکشاورزی استان از وضعیت کالاهای اساسی مورد نیاز شب عید اظهار کرد: براساس این گزارشات در کالاهای اساسی برای شب عید مثل شکر، میوه و برنج مشکلی نداریم و حتما باید نظارت و بازرسی تا 15 فروردین بر بازار چند برابر شود ضمن آنکه ذخایر استان در این حوزه ها قابل قبول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزودی در بازار مرغ استان کرمان تعادل ایجاد می شود/ برخورد با اخلال گران بازار مرغ

بزودی در بازار مرغ استان کرمان تعادل ایجاد می شود/ برخورد با اخلال گران بازار مرغ