مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 12:352021-03-06اقتصادي

آزادسازی بیش از 22 میلیون مترمربع اراضی کشاورزی در ساوجبلاغ


از ابتدای سال جاری تاکنون 22 میلیون و 819 مترمربع از اراضی کشاورزی در ساوجبلاغ آزادسازی شده است.

- ساوجبلاغ - فرماندار ساوجبلاغ گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 22 میلیون و 819 مترمربع از اراضی کشاورزی در ساوجبلاغ آزادسازی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی مهرور بعد از ظهر شنبه در جلسه ساماندهی، پیشگیری و مبارزه با ساخت و ساز غیرمجاز شهرستان ساوجبلاغ که با حضور بازرس ویژه و مشاور وزیر کشور در حوزه ساخت و ساز غیرمجاز در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: مقابله با تغییر کاربری اراضی کشاورزی باید یکی از اولویت های دستگاه های ذی ربط باشد، چراکه این امر به صورت مستقیم با امنیت غذایی مردم در ارتباط است.

وی بیان کرد: تمام ادارات عضو کارگروه باید با بهره گیری از ظرفیت های قانونی نسبت به مقابله با وقوع ساخت و ساز غیرمجاز اقدام کنند تا بتوانیم به اهداف مورد نظر برسیم.

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 22 میلیون و 819 هزار مترمربع اراضی و باغات کشاورزی این شهرستان از لوث ساخت و سازهای غیرمجاز آزاد شده است.

تخریب بیش از 4 هزار ویلا و دیوارکشی غیرمجاز وی خاطرنشان کرد: تخریب بیش از 4 هزار و 122 مورد ویلا، محوطه سازی، استخر، دیوارکشی غیرمجاز از دیگر اقدامات این شهرستان در حوزه ساماندهی، پیشگیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی بیش از 22 میلیون مترمربع اراضی کشاورزی در ساوجبلاغ

آزادسازی بیش از 22 میلیون مترمربع اراضی کشاورزی در ساوجبلاغ