مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 12:452021-03-06ورزشي

نداشتن اتوبوس و سالن استاندارد مهمترین مشکلات فرازبام خاییز دهدشت


مدیرعامل باشگاه فراز بام خاییز دهدشت گفت: از جمله مشکلات تیم فراز بام دهدشت نداشتن اتوبوس برای اعزام به مسابقات و همچنین غیراستاندارد بودن سالن محل تمرین این تیم است.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل باشگاه فراز بام خاییز دهدشت گفت: از جمله مشکلات تیم فراز بام دهدشت نداشتن اتوبوس برای اعزام به مسابقات و همچنین غیراستاندارد بودن سالن محل تمرین این تیم است.

مجید پارسایی روز شنبه 16 اسفندماه در مراسم تجلیل از بازیکنان تیم هندبال فراز بام خاییز دهدشت از سوی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: شاید روزی داشتن یک تیم لیگ برتری برای ما رویا بود اما به لطف خدا شرایط در شهرستان کهگیلویه مهیا شد و تیم هند بال فراز بام دهدشت فعالیت خود را آغاز نمود.

وی افزود: در شرایط سخت کرونایی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و همکاری شبکه بهداشت شهرستان کهگیلویه تمرینات و مسابقات بدون توقف انجام شد.

مدیرعامل باشگاه فرزام بام خاییز دهدشت خاطرنشان کرد: دولت تدبیر و امید تحول خوبی را در زمینه استعداد یابی ایجاد کرد و تیم هندبال فراز بام دهدشت تنها تیم قهرمان در استان کهگیلویه و بویراحمد بوده و هم اکنون این باشگاه در قالب دو تیم در مسابقات کشوری حضور دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نداشتن اتوبوس و سالن استاندارد مهمترین مشکلات فرازبام خاییز دهدشت

نداشتن اتوبوس و سالن استاندارد مهمترین مشکلات فرازبام خاییز دهدشت