مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 12:452021-03-06سياسي

قاضی زاده: تقویت نهادهای مردمی که در مجلس دهم حذف شده بود را احیا کردیم


عضو کمیسیون فرهنگی مجلس درباره گام های کمیسیون فرهنگی در بودجه 1400 گفت: اولین موضوع مهم در کمیسیون فرهنگی که به دستور کار بازگشت، تقویت نهادهای مردمی و اجتماعی است که در مجلس دهم حذف شده بود و در این مجلس در دل تبصره 14 به وجود آمد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، سیداحسان قاضی زاده هاشمی، نماینده کمک در نظر گرفتیم.

همچنین تسهیلات ویژه ای برای مشاغل اسیب دیده از کرونا علی الخصوص گردشگری در نظرگرفته شد و برای استان های مختلف بالغ بر 1500 میلیارد اعتبار در نظر گرفته شده است.

برای تحقق بیانیه گام دوم نیازمند کار تشکیلاتی هستیم مهدی صیادشیرازی دیگر عضو هیئت موسس نسل نو در ادامه نشست، نسل نو را مجموعه ای جدید با شعار مصلح، امیدوار و تمدن ساز برای رسیدن به اهداف گام دوم انقلاب دانست.

وی محورهای بیانیه گام دوم انقلاب را عدالت اجتماعی، استقلال، آزادی، سبک زندگی اسلامی- ایرانی، مرزبندی با دشمن در سیاست خارجی برشمرد و درباره نقش نسل نو در تحقق اهداف گام دوم انقلاب گفت: ما برای اینکه بتوانیم به اندازه توانمان در قدم برداشتن به سمت گام دوم انقلاب، نیازمند کار تشکیلاتی در بخش های مختلف علمی،سیاسی و .

هستیم.

عضو هیئت موسس نسل نو بر اهمیت نقش جوانان در عرصه های مختلف تاکید کرد و گفت: محور تشکل نسل نو استفاده از پتانسیل جوانان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاضی زاده: تقویت نهادهای مردمی که در مجلس دهم حذف شده بود را احیا کردیم

قاضی زاده: تقویت نهادهای مردمی که در مجلس دهم حذف شده بود را احیا کردیم