مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 12:502021-03-06اقتصادي

جهانگیری: راه آهن ایران به دریای مدیترانه متصل شود


معاون اول رییس جمهور موقعیت جغرافیایی استثنایی ایران را فرصتی بزرگ و مایه اقتدار کشور توصیف و تاکید کرد: باید با اتخاذ تدابیر مناسب در جهتی حرکت کنیم که کشورهای بزرگ همسایه که به آبراه های بین المللی دسترسی ندارند برای صادرات و واردات کالا از ظرفیت ایران استفاده کنند.

- معاون اول رییس جمهور موقعیت جغرافیایی استثنایی ایران را فرصتی بزرگ و مایه اقتدار کشور توصیف و تاکید کرد: باید با اتخاذ تدابیر مناسب در جهتی حرکت کنیم که کشورهای بزرگ همسایه که به آبراه های بین المللی دسترسی ندارند برای صادرات و واردات کالا از ظرفیت ایران استفاده کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسحاق جهانگیری روز شنبه در حاشیه مراسم بهره برداری از فاز اول بندر خشک پیشگامان تاکید کرد: باید فرصت و ایده بندر خشک برای کشور پهناوری مثل ایران که فاصله مرزها طولانی است و حجم صادرات و وارد بالایی دارد، تقویت شود.

معاون اول رییس جمهور با اشاره به صادرات 100 میلیون تنی و واردات 30 میلیون تنی کالا در طی دوره یازده ماهه در دوران تحریم ها بدون نفت خام و میعانات گازی، گفت: حتما میزان صادرات و واردات ایران در سال های آینده توسعه می یابد.

جهانگیری ادامه داد: باید مرکزی درست کنیم تا تشریفات گمرکی ترخیص کالاها با سهولت انجام و برای رسیدن به کشتی در بندر آماده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهانگیری: راه آهن ایران به دریای مدیترانه متصل شود

جهانگیری: راه آهن ایران به دریای مدیترانه متصل شود