مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 12:552021-03-06سياسي

تغییر مدیرعامل منطقه آزاد کیش درچارچوب درستی نبود


امام جمعه کیش با اشاره به پیامدهای منفی تغییر ناگهانی مدیر عامل سابق سازمان منطقه آزاد کیش، گفت: این تغییر درچارچوب درست و ضابطه مشخص نبود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام احمد حسن زاده گفت: در خصوص این تغییر، نامه ای مفصل تهیه و تنظیم شده که از زبان شهروندان نکاتی را خدمت رییس جمهور خواهم رساند.

خطیب جمعه کیش با بیان اینکه این تغییر نباید خللی در کار مسئولان ایجاد کند و یا تأثیر منفی در روند اجرای پروژه ها در کیش داشته باشد، افزود: تمام پروژه هایی که از قبل برای کیش تعریف شده باید با قدرت هرچه تمام تر ادامه پیدا کند و هیئت مدیره و سرپرست سازمان منطقه آزاد در این شرایط حساس وظیفه مهمی دارند و باید وظایف محوله را به درستی مدیریت کنند.

وی با اشاره به اینکه تغییر در حیطه وظایف یک مدیر است و مدیر حق دارد بتواند نیروهای خود را تغییر دهد، گفت: تغییرات باید در یک چارچوب و ضابطه خاص و مشخص باشد و متأسفانه تغییر مدیرعامل سابق در چارچوب درست و ضابطه مشخص نبود.

حجت الاسلام حسن زاده افزود: تغییر باید توجیه پذیر و در زمان مناسب باشد و متأسفانه تغییر مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش در بدترین زمان ممکن و در آستانه تعطیلات سال نو، زمانی که این جزیره نیازمند مدیریت یکپارچه و هماهنگ است، اتفاق افتاده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر مدیرعامل منطقه آزاد کیش درچارچوب درستی نبود

تغییر مدیرعامل منطقه آزاد کیش درچارچوب درستی نبود