مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 13:002021-03-06سياسي

ایجاد 2 تغییر در فرمانداری ویژه آمل


مراسم تودیع و معارفه بخشداری مرکزی و معاونت عمرانی فرمانداری ویژه آمل ظهر امروز برگزار شد که به ترتیب صدیقه حق شناس و رضا مقدم عهده دار مسؤولیت ها شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، این روزها شاهد دو تغییر اساسی در فرمانداری ویژه شهرستان آمل هستیم که تغییرات در معاون امور عمرانی فرماندار و بخشدار مرکزی اتفاق افتاده است.

در نخستین تغییر صدیقه حق شناس که مسؤولیت دفتر امور بانوان، اداره امور سیاسی و روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان آمل و معاونت برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان محمودآباد را در کارنامه دارد، به جای اصغر کردی به عنوان معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان آمل منصوب شد.

در دیگر تغییر، رضا مقدم که در گذشته به مدت سه سال و نیم بخشدار لاریجان مازندران بوده با حفظ سمت بازرس ویژه استاندار مازندران به جای زینب سلطانی بخشدار مرکزی فرمانداری آمل شد.

فرماندار ویژه شهرستان آمل ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه معاونت عمرانی و بخشداری مرکزی فرمانداری، اظهار کرد: فرصت برای خدمت به مردم برای هر فردی مهیا نمی شود و باید این فرصت بزرگ را برای خدمت به خلق در راستای جلب رضایت خداوند به بهترین شکل استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 2 تغییر در فرمانداری ویژه آمل

ایجاد 2 تغییر در فرمانداری ویژه آمل