مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 13:052021-03-06حوادث

حریق 3 مخزن سوخت در مرز ایران و افغانستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید روح اله لطیفی سخنگوی گمرک اظهار داشت: حوالی ساعت 11 صبح امروز، سه مخزن سوخت در گمرک ابونصر فراهی افغانستان طعمه حریق شد و از دقایق ابتدایی گمرک و دستگاه های مستقر در مرز ماهیرود ایران با بازکردن درب های ورودی .

- ساعتی پیش سه مخزن سوخت در گمرک ابو نصر فراهی افغانستان دچار حریق شد و گمرک و سازمان های مستقر در ماهیرود خراسان جنوبی اقدامات ویژه ای برای کمک به افغانستان و مهار آتش سوزی در پیش گرفته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید روح اله لطیفی سخنگوی گمرک اظهار داشت: حوالی ساعت 11 صبح امروز، سه مخزن سوخت در گمرک ابونصر فراهی افغانستان طعمه حریق شد و از دقایق ابتدایی گمرک و دستگاه های مستقر در مرز ماهیرود ایران با بازکردن درب های ورودی و پذیرش کامیون ها از سمت افغانستان و ارسال چهار خودروی آتش نشانی به محل آتش سوزی، برای مهار آتش سوزی و ممانعت از گسترش حریق به کمک افغانستان آمده است.

وی افزود: کامیون های محوطه گمرکی ماهیرود ایران هم، به سرعت تخلیه و به سمت مناطق دورتر هدایت شدند و هم زمان، با باز شدن درب های مرزی، کامیون های مستقر در افغانستان نیز به سمت ماهیرود هدایت شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حریق 3 مخزن سوخت در مرز ایران و افغانستان

حریق 3 مخزن سوخت در مرز ایران و افغانستان