مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 16:452021-03-06اقتصادي

برخورد قاطع با تغییر کاربری باغات در همدان


رییس کل دادگستری استان همدان از برخورد قاطع با تغییر کاربری باغات در همدان خبر داد و گفت: نهادهای عمومی و دولتی برای حفظ فضای سبز در اختیار خود با شهرداری ها هماهنگ باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، محمدرضا عدالتخواه عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه قاطعانه با تغییر کاربری باغات برخورد می کنیم، اظهار کرد:  متأسفانه برخی افراد سودجو زمین های باغی و زراعی خود را رها می کنند، به امید آن که روزگاری زمین هایشان را به ساختمان های چند طبقه تبدیل کنند، این افراد بدانند که در همان محل تابلو تغییر کاربری ممنوع است نصب می شود.

وی گفت: نهادهای عمومی و دولتی برای حفظ فضای سبز در اختیار خود با شهرداری ها هماهنگ باشند و شهرداری نیز در خصوص حفظ درختان املاکی که شخصی است با ارائه تسهیلات و امکانات لازم به آنان برای حفظ باغاتشان کمک کنند.

رییس کل دادگستری استان همدان با تأکید بر لزوم صیانت از فضای سبز گفت: درختکاری سنت و فرهنگ حسنه ای محسوب می شود که در دین مبین اسلام به ترویج آن تشوق شده ایم و در این حوزه نیز سازمان های مردم نهاد اقدامات در خور توجهی در همدان انجام داده اند.

وی اظهار کرد: برای حفظ فضای سبز می شود از درختانی متناسب با اقلیم و جغرافیای منطقه بهره گرفت که نگهداری از آن با شرایط آب و هوایی استان منطبق باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قاطع با تغییر کاربری باغات در همدان

برخورد قاطع با تغییر کاربری باغات در همدان