مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 17:402021-03-06حوادث

دستگیری طراح اینترنت بانک جعلی در اصفهان


رییس پلیس فتا استان اصفهان از دستگیری فردی که با طراحی و راه اندازی اینترنت بانک جعلی اطلاعات کارت بانکی یکی ازشهروندان را سرقت کرده و به وسیله آن 100 میلیون ریال از حساب وی برداشت کرده بود خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سید مصطفی مرتضوی اظهار داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه طی چند مرحله از حساب بانکی وی به صورت اینترنتی سرقت شده، بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا استان اصفهان قرار گرفت.

 رییس پلیس فتا استان اصفهان افرود: شاکی در تحقیقات صورت گرفته عنوان داشت قصد انجام عملیات بانکی از طریق اینترنت بانک خود را داشتم که با جستجوی نام اینترنت بانک مورد نظر در گوگل وارد اولین سایت شدم سپس هرچه تلاش کردم موفق به انجام عملیات بانکی خود نشدم و پس از دقایقی متوجه شدم در چند مرحله 100 میلیون ریال از حسابم برداشت شده است.

وی اظهار داشت : سرانجام کارشناسان با بهره گیری از روش های علمی و تخصصی موفق به شناسایی مجرم و دستیابی به اطلاعات هویتی وی شده و متوجه شدند سارق با ایجاد یک سایت جعلی شبیه اینترنت بانک اصلی مورد نظر کرده و به وسیله آن اطلاعات حساب بانکی کاربران را سرقت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری طراح اینترنت بانک جعلی در اصفهان

دستگیری طراح اینترنت بانک جعلی در اصفهان