مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 18:002021-03-06ورزشي

ماده 88 باشگاه های فوتبال کرمانشاه را به نابودی کشاند


سرمربی تیم پدیده غرب اجرای ماده 88 را برای باشگاه های فوتبال کرمانشاه مشکل ساز اعلام کرد.

- عبدالرضا عظیمی در نشستی خبری که امروز(16 اسفند) برگزار شد، بااشاره به جایگاه خوب تیم فوتبال پدیده غرب کرمانشاه در لیگ دسته اول جوانان کشور، اظهار کرد: حدود 10 سال پیش بود که این تیم را شکل دادیم و پس از قهرمانی در لیگ استان در مسابقات مناطق هم خوب درخشیدیم و در نهایت به لیگ دسته اول جوانان کشور راه پیدا کردیم.

وی تصریح کرد: طی این سالها زحمات زیادی برای این تیم کشیدیم و توانستیم در این لیگ باقی بمانیم و اکنون هم در صدر جدول رقابت های لیگ امسال قرار گرفته ایم.

سرمربی تیم پدیده غرب با بیان اینکه کرمانشاه بهترین استعدادها را در رشته فوتبال دارد، اعلام کرد: بهترین استعدادهای فوتبال ایران را در کرمانشاه داریم، اما باید آنها را پرورش دهیم و کمک کنیم تا کار گروهی را یادبگیرند.

وی تاکید کرد: تیم پدیده غرب طی سالهای گذشته همواره یکی از بهترین تیم های فوتبال رده سنی جوانان کشور بوده که از ظرفیت جوانان بومی همین استان که استعدادهای بالایی دارند، استفاده کرده است.

عظیمی یکی از مشکلات کنونی فوتبال کرمانشاه را کمبود زیرساخت ها برای پرورش استعدادها دانست و گفت: اجرای ماده 88 باعث شده تا باشگاه های فوتبال در کرمانشاه نابود شوند، چراکه برای هر تایم ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماده 88 باشگاه های فوتبال کرمانشاه را به نابودی کشاند

ماده 88 باشگاه های فوتبال کرمانشاه را به نابودی کشاند