مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 19:202021-03-06حوادث

دستگیری سارق مسلح در دربند


رییس کلانتری 122 دربند از دستگیری یک سارق مسلح به سلاح گرم و فداکاری و سرعت عمل مامور وظیفه شناس خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمیزان، سرهنگ محمد قدیمی گفت: 14 اسفندماه، حوالی ساعت 19 خانمی از محل کار خود در منطقه زعفرانیه خارج شده و هنگام حرکت به سمت خودروی خود در خیابان مژگان با یک سرقت مسلحانه مواجه می شود.

وی افزود: این خانم با ورود با کوچه ای که خودروی خود را پارک کرده بود، فرد مشکوکی را مشاهده می کند که در حال پرسه زنی است، زمانی که وارد خودروی خود می شود، فرد مشکوک به سرعت از درب عقب خودرو سوار شده و با سلاح گرم خود به این خانم حمله می کند.

به گفته این مقام انتظامی، این خانم با وجود وحشت فراوان سوییچ را برداشته و از خودرو پیاده شده و به سمت خیابان اصلی دویده و فریاد می زند: دزد! که خوشبختانه در همان زمان مامور اطلاعات کلانتری 122 دربند در حال گشت زنی در منطقه بوده است که صدای این خانم را شنیده و به سمت صدا حرکت می کند.

رییس کلانتری 122 دربند درباره حضور مامور کلانتری گفت: معاون اطلاعات کلانتری 122 به دلیل حساسیت و دقت نظر به سمت صدای رفته و مشاهده می کند وی مستاصل و در حال فریاد است و در همین بین فردی از یک خودرو پیاده شده و اقدام به فرار می کند، این مامور به تعقیب شخص پرداخته و در همین فاصله 200، 300 متری که خودرو های زیادی نیز در آن منطقه پارک بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارق مسلح در دربند

دستگیری سارق مسلح در دربند