مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 03:352021-03-07سياسي

«مادر مبارزان» منتشر شد


«مادر مبارزان» کتابی تحلیلی و گذرا بر مبازات هوشمند حضرت زهرا(س)، بر گرفته از دروس تطبیقی حجت الاسلام مهدی طائب توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، هر پژوهشگر و متفکر بصیری با مطالعه در تاریخ صدراسلام پی خواهد برد که جریان انحرافات آن برهه در آنچه به ظاهر رخ داده خلاصه نمی شود، بلکه یک شبکه نفوذ سری به صورت حرفه ای و کاملا نامحسوس با سوء استفاده از بی بصیرتی آحاد جامعه اسلامی و دنیا طلبی برخی از صحابه، جامعه نو پای اسلامی را از مسیری که حضرت رسول صلی الله علیه و آله تعیین فرموده بود، منحرف ساخته و با پایه گذاری بدعتی کور، خلافت را – که امری آسمانی و در ید خداوند متعال است- به امری زمینی و در ید مردم تبدیل کرد و از همین رهگذر شکافی تاریخی در امت واحده اسلام ایجاد شد که آثار شوم آن کماکان پابرجاست.

بر این اساس باید تاریخ به گونه دیگری ورق زده و روشن شود، کدام جریان مرموز از تشکیل تمدن اسلامی و پیشرفت آن، بیشترین هراس را داشته است؟ کدام شبکه فساد، گسترش و قدرتگیری حکومت اصلاحگر نبوی را خطری جدی برای اغراض و اهداف شوم خود می دانسته؟ به قدرت رسیدن علی بن ابیطالب علیه السلام – که در واقع پیروزی او، مقدمات گسترش عدالتی فراگیر در تمام پهنه جهان را در پی می داشت – منافع کدام جریان ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مادر مبارزان» منتشر شد

«مادر مبارزان» منتشر شد