مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 05:502021-03-07اقتصادي

کمربند شمالی کرج در نیمه نخست سال آینده به بهره برداری می رسد


کمربند شمالی کرج نیز مشمول اعتبارات دولتی شد و در نیمه اول سال 1400 به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عزیزالله شهبازی در دیدار با رییس سازمان برنامه و بودجه کشور که در محل این سازمان صورت گرفت، با اشاره به اینکه این دید و بازدیدها در 2 سال اخیر افزایش یافت و سبب ساز رشد و توسعه استان شد، افزود: در این راستا طرح ها و پروژه های بزرگی در حوزه های مختلف استان بخصوص راهسازی تسریع و گره گشایی شد.

وی ادامه داد: رییس محترم سازمان برنامه و بودجه کشور توجه ویژه ای به مسائل استان داشته اند و به اهمیت البرز برای کشور واقف هستند از این رو از تلاش های ایشان قدردانی می کنیم.

شهبازی گفت: اکنون آزادراه غدیر، منطقه اول آزادراه تهران-شمال، ادامه آزادراه همت در البرز، قطار برقی کرج-هشتگرد، توسعه ومسافربری شدن فرودگاه پیام و… که از اهمیت بالایی برخوردار هستند، در سایه این توجهات و همراهی ها به سرانجام رسیدند.

وی افزود: کمربندشمالی کرج نیز مشمول اعتبارات دولتی شد و در نیمه اول سال 1400 به بهره برداری می رسد و قطار شهری کرج نیز امید است در نیمه اول سال آینده برای عموم مردم تکمیل شود.

استاندار البرز گفت: از رییس محترم سازمان برنامه و بودجه دعوت کردیم که قبل از پایان سال برای بازدید از روند تکمیل پروژه های کمربندشمالی و قطار شهری کرج که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمربند شمالی کرج در نیمه نخست سال آینده به بهره برداری می رسد

کمربند شمالی کرج در نیمه نخست سال آینده به بهره برداری می رسد