مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 05:552021-03-07اقتصادي

از چالش مافیا در رستوران ها تا گرفتاری های توزیع مرغ با قیمت مصوب


رییس مرکز بهداشت قم با اشاره به آمار متوسط حدود 66 درصدی مردم استان از ماسک، آن را قابل قبول ندانست و یکی از چالش های روزهای اخیر را ازدحام مردم برای خرید مُرغ با قیمت مصوّب در برخی فروشگاه ها و همچنین تجمع جوانان در برخی رستوران ها برای انجام بازی مافیا و مانند آن خواند.

-   سیامک محبی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در قم با بیان این که طرح محله محور شهید حاج با حضور فعال نیروهای آموزش دیده مرکز بهداشت، بسیج و هلال احمر است که باید از آنان تقدیر کرد.

وی ادامه داد: از 914 مورد رهگیری انجام شده در این طرح و در هفته اخیر، 909 مورد نمونه گیری انجام و همچنین 201 مورد نیز به مراکز منتخب ارجاع شده اند، بنابراین بر اساس آمارهای مربوط به چند هفته اخیر از رهگیری ها در این طرح می توان چنین نتیجه گیری کرد که در این موضوع شاهد روند افزایشی در چند هفته اخیر بوده ایم.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم سپس به موضوع مراقبت در منزل در طرح شهید سلیمانی پرداخت و گفت: در هفته اخیر و در استان، 57 نفر خدمات مراقبت در منزل دریافت کرده اند.

محبی در عین حال درباره روند بازرسی و نظارت این طرح نیز بیان داشت: بیش از 2 هزار مورد بازرسی در هفته اخیر انجام شده که بیش از 700 اخطار و یا پلمپ را به همراه داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از چالش مافیا در رستوران ها تا گرفتاری های توزیع مرغ با قیمت مصوب

از چالش مافیا در رستوران ها تا گرفتاری های توزیع مرغ با قیمت مصوب