مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 06:252021-03-07سياسي

پیاده سازی قانون اساسی از اهداف قیام شهید خیابانی بود


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: قیام شیخ محمد خیابانی قیام ضد استبدادی و ضدارتجاعی بوده و یکی از اهداف شیخ شهید پیاده سازی قانون اساسی بود.

- پیاده سازی "قانون اساسی" از اهداف قیام شهید خیابانی بود ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: قیام شیخ محمد خیابانی قیام ضد استبدادی و ضدارتجاعی بوده و یکی از اهداف شیخ شهید پیاده سازی قانون اساسی بود.

حجت الاسلام سید محمد علی آل هاشم در آخرین جلسه هماهنگی ستاد همایش ملی و بین المللی شیخ شهید محمد خیابانی، اظهار کرد: شیخ محمدخیابانی روحانی بزرگ و از پیشگامان مبارزات آذربایجان بوده که در مقابل استکبار خارجی و استبداد داخلی محکم ایستادگی و در مجلس دوم در کنار شهید مدرس در مقابل اولتیماتوم روس با تمام توان مقاومت کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: شیخ محمدخیابانی در مجلس دوم در کنار شهید مدرس در مقابل اولتیماتوم روس با تمام توان مقاومت کرده است.

وی با اشاره به تحلیل و بررسی 69 نطق شیخ محمد خیابانی توسط محققان، گفت: به هیچ وجه شیخ اندیشه تجزیه طلبی نداشت و یکی از نکات برجسته ای که در ایشان وجود داشت، این است که آذربایجان را جزو لاینفک کشورمان می دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیاده سازی قانون اساسی از اهداف قیام شهید خیابانی بود

پیاده سازی قانون اساسی از اهداف قیام شهید خیابانی بود