مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 06:552021-03-07بين الملل

رازهای پنهان سانچی


افشای بخشی از گفته های کاپیتان فرضیه زنده بودن آن ها را بیشتر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روزنامه خراسان، از ماجرای آب و آتش کشتی سانچی که در دی ماه سال 96 رخ داد بیش از سه سال می گذرد، اما ماجرای این کشتی همچنان ادامه دارد و خانواده ها چشم انتظار عزیزانی هستند که در آن کشتی حضور داشته، اما دیگر به خانه برنگشته اند.

هرچند که در 24 دی سال 96 برای 32 خدمه کشتی، گواهی فوت صادر شد، اما تنها پیکر سه تن از کارکنان کشتی به وطن بازگشت و از سرنوشت دیگران خبری نشد.

البته از همان موقع برخی خانواده ها به صدور گواهی فوت اعتراض داشتند، اما این روند تا همین چند روز پیش ادامه داشت تا این که خانواده 9 تن از مفقودان کشتی سانچی موفق شدند گواهی فوت را باطل کنند و به تازگی هم وکیل برخی از خانواده های مفقودان این حادثه، ادعا هایی را درباره آخرین گفته های کاپیتان کشتی سانچی مطرح کرده که احتمال زنده بودن این مفقودان را بالا می برد.

در این گزارش سعی کرده ایم در کنار بررسی موضوع دادگاه اخیر و ادله ارائه شده از جمله 1200 پیام مشکوک از کشور های مختلف که باعث صدورحکم ابطال گواهی فوت برخی از خدمه سانچی شد، بخش هایی از صحبت های وکیل تعدادی از خانواده های خدمه سانچی را که جنجال زیادی به راه انداخت، بنویسیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رازهای پنهان سانچی

رازهای پنهان سانچی