مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 07:152021-03-07فرهنگي

انیمیشن هنری برای همه شرایط است


کارگردان انیمیشن کوتاه «دوراهی» گفت: استفاده از تکنیک های خاص و خلاقیت در تولید انیمیشن می تواند مسائل زیادی را به تصویر بکشد و برای همه ادوار است.

- ایسنا/زنجان کارگردان انیمیشن کوتاه دوراهی گفت: استفاده از تکنیک های خاص و خلاقیت در تولید انیمیشن می تواند مسائل زیادی را به تصویر بکشد و برای همه ادوار است.

جعفر صیادی در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با تولید آثار هنری و انیمیشن در رابطه با ویروس کرونا، اظهار کرد: در تولید انیمیشن هنرمندان با استقاده از خلاقیت و تکنیک های خاص می توانند عمق بسیاری از موضوعات را نشان دهند و به فرهنگ سازی در رابطه با آن موضوع نیز تاثیر داشته باشند و در رابطه با ویروس کرونا نیز با تولید انیمیشن و استفاده از تکنیک هایی، می تواند مسائل زیادی را در رابطه با آن به تصویر بکشد.

وی افزود: همه ما در زندگی فرصت های زیادی داشتیم که برای ما عادی بودند و نسبت به آن ها بی اهمیت بودیم ولی شیوع ویروس کرونا تلنگری برای یادآوری دوباره آن ها و لذت بردن از آن ها بود و تولید انیمیشن هایی با موضوع ویروس کرونا که برای نسل های بعدی نیز باقی خواهد ماند، می تواند تلنگری برای آن ها محسوب شود تا از تک تک فرصت های ساده زندگی نیز لذت ببرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انیمیشن هنری برای همه شرایط است

انیمیشن هنری برای همه شرایط است