مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 07:252021-03-07اقتصادي

مردم چهارمحال و بختیاری 3 میلیارد و 661 میلیون تومان صدقه پرداخت کردند


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری گفت: طی 11 ماهه امسال مردم نیکوکار استان سه میلیارد و 661 میلیون تومان صدقه برای کمک به نیازمندان پرداخت کردند.

- علی ملک پور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: طی 11 ماهه امسال مردم نیکوکار چهارمحال و بختیاری سه میلیارد و 661 میلیون تومان صدقه برای کمک به نیازمندان پرداخت کردند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری با اشاره به روش های پرداخت صدقات، ادامه داد: پرداخت صدقات از طریق صندوق های صدقات، دستگاه های پرداخت الکترونیکی و گوشی های هوشمند انجام می شود.

وی افزود: صدقات پرداختی مردم نیکوکار استان بر اساس دستورات دینی در کوتاه ترین زمان ممکن به نیازمندان همان منطقه اختصاص می یابد.

ملک پور اضافه کرد: احداث مسکن برای خانواده های نیازمند، پرداخت هزینه های درمانی، تأمین بخشی از هزینه های ازدواج فرزندان مددجویان، پرداخت کمک هزینه تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان و پرداخت کمک هزینه معیشتی به خانواده مددجویان از محل صدقات مردمی است.

  وی با اشاره به جمع آوری صدقات خانگی استان با استفاده از دستگاه های کارت خوان، اضافه کرد: در این روش تخلیه گران صندوق های صدقات خانگی پس از شمارش صدقات پرداختی، وجه تأیید شده را از طریق دستگاه پوز ثبت می کنند که رسید ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم چهارمحال و بختیاری 3 میلیارد و 661 میلیون تومان صدقه پرداخت کردند

مردم چهارمحال و بختیاری 3 میلیارد و 661 میلیون تومان صدقه پرداخت کردند