مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 07:452021-03-07پزشكي

بررسی نقش مادران در تغذیه کودک و پیشگیری از عادت های بدغذایی


مهم ترین موضوعی که در مورد کودکان خود در تمام سنین باید توجه نمایید، تغذیه آنها است و مادران در این میان نقش اساسی را ایفا می نمایند و می توانند با توجه به رعایت نکات لازم نقش موثر و مفیدی داشته باشند.

- مهم ترین موضوعی که در مورد کودکان خود در تمام سنین باید توجه نمایید، تغذیه آنها است و مادران در این میان نقش اساسی را ایفا می نمایند و می توانند با توجه به رعایت نکات لازم نقش موثر و مفیدی داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام مادرآن، به دلیل اهمیت این موضوع و آگاه سازی مادران تصمیم داریم در متن پیش رو اطلاعاتی را برای علاقه مندان به این مبحث ارائه دهیم و نکات لازم را در خصوص تغذیه کودکان و پیشگیری از عادت های بد غذایی مطرح نماییم.

برای دریافت اطلاعات کامل در این خصوص تا پایان این متن همراه ما باشید.

دلایل عادت های بد غذایی در کودکان رفتارهای غذایی در طی سال های اول زندگی به عنوان فرآیندهای بیولوژیکی و رفتاری به سمت پاسخگویی به نیازهای سلامتی و رشد تکامل می یابند.

پنج سال اول زندگی، یک زمان رشد جسمی سریع و متغیر است و سالهایی است که رفتارهای غذایی می توانند پایه ای برای الگوهای غذایی آینده باشند.

در طی این سال های اولیه، کودکان بر اساس انتقال باورها، نگرش ها و عملکردهای فرهنگی و خانوادگی پیرامون غذا و غذا خوردن، یاد می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی نقش مادران در تغذیه کودک و پیشگیری از عادت های بدغذایی

بررسی نقش مادران در تغذیه کودک و پیشگیری از عادت های بدغذایی