مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 08:002021-03-07ورزشي

بختیاری زاده: تیم های نفتی برای فوتبال خوزستان آبروداری کردند


در هفته هفدهم لیگ برتر از 9 امتیازی که تیم های خوزستانی می توانستند کسب کنند، تنها دو امتیاز به دست آمد که به نظرم این تیم ها برای فوتبال خوزستان آبروداری کردند.

- ایسنا/خوزستان پیشکسوت فوتبال خوزستان گفت: در هفته هفدهم لیگ برتر از 9 امتیازی که تیم های خوزستانی می توانستند کسب کنند، تنها دو امتیاز به دست آمد که به نظرم این تیم ها برای فوتبال خوزستان آبروداری کردند.

سیاوش بختیاری زاده در گفت و گو با ایسنا، درباره عملکرد تیم های نفتی خوزستان در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال کشور، اظهارکرد: خوزستان سه نماینده در لیگ برتر دارد که می توانستند 9 امتیاز برای فوتبال استان کسب کنند که تنها دو امتیاز توسط تیم های نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان که با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می کنند، به دست آمد که به نظرم این تیم ها برای فوتبال خوزستان آبروداری کردند.

وی بیان کرد: البته باید خوشحال باشیم که نفت آبادان باتوجه به شرایط سخت مالی، بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتش و عدم تحقق وعده مسئولان برای کمک مالی، توانست به تک امتیاز شیرین مقابل پرسپولیس بهترین تیم حال حاضر ایران و قهرمان چهار دوره متوالی لیگ برتر، دست پیدا کند.

نفت با تیمی که 90 درصد آن بومی بود، با یک بازی جنوبی و خوزستانی سد راه پرسپولیس شد و به نظرم نفت مقابل تیم تا دندان مسلح پرسپو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بختیاری زاده: تیم های نفتی برای فوتبال خوزستان آبروداری کردند

بختیاری زاده: تیم های نفتی برای فوتبال خوزستان آبروداری کردند