مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 08:252021-03-07اقتصادي

بیش از 500 میلیون تومان کمک خیرین روانه «سی سخت» شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مسؤول خیریه بین المللی جمعیت امام رضایی ها از کمک بیش از 500 میلیونی خیرین برای رفع مشکلات مردم زلزله زده سی سخت خبر داد و گفت: - مسؤول جمعیت امام رضایی ها از کمک بیش از 500 میلیونی خیرین به 250 خانوار زلزله زده در سی سخت خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، مسؤول خیریه بین المللی جمعیت امام رضایی ها از کمک بیش از 500 میلیونی خیرین برای رفع مشکلات مردم زلزله زده سی سخت خبر داد و گفت: از همان ساعات اولیه زلزله تیم های ارزیاب جمعیت به ویژه مدیریت خیریه کنارتم هموطن و مدیریت بحران جمعیت به منطقه اعزام شدند و میزان خسارات، کوچه به کوچه و خانه به خانه ارزیابی شد.

حاج حسین یکتا با بیان اینکه جمعیت جامعه هدف خود را زنان سرپرست خانوار و خانواده های سادات قرار داده، افزود: 50 خانواده سادات و 200 زن سرپرست خانوار، تحت پوشش بسته ارزاق به ارزش یک میلیون تومان و کمک های نقدی خیرین سراسر کشور به ارزش 350 میلیون تومان قرار گرفتند.

وی به شرایط کرونایی موجود در سی سخت اشاره کرد و گفت: انجام تست سریع کرونا بصورت روزانه برای 100 نفر، خرید و بسته بندی 400 پک سنتی جهت کرونا شامل (داروی امام کاظم (ع)، عسل طبیعی سبلان، حلوا ارده و چای به) در بین مردم شهر بیدخونی به ارزش 34 میلیون تومان، خرید دارو برای بیش از 100 ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 500 میلیون تومان کمک خیرین روانه «سی سخت» شد

بیش از 500 میلیون تومان کمک خیرین روانه «سی سخت» شد