مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 08:452021-03-07پزشكي

فعالیت های فرهنگی باید دانشجویان را از بن بست فکر خارج کند


رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران بر ضرورت اهمیت انجام فعالیت های فرهنگی دانشجویان در شرایط فعلی کرونا ویروس تاکید کرد و گفت: برگزاری انواع کلاس ها و کارهای فرهنگی آنها را از بن بست فکری خارج می کند.

- رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران بر ضرورت اهمیت انجام فعالیت های فرهنگی دانشجویان در شرایط فعلی کرونا ویروس تاکید کرد و گفت: برگزاری انواع کلاس ها و کارهای فرهنگی آنها را از بن بست فکری خارج می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر جلیل کوهپایه زاده در نشست با مدیران مجموعه دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی ایران بر اهمیت حفظ ارتباط دانشگاه با دانشجویان در شرایط آموزش مجازی اشاره کرد و گفت: در این شرایط باید تلاش ما این باشد تا بتوانیم با فعالیت های هنری، موسیقی و ورزشی در کنار درس، انگیزه های دانشجویان را در سطح مناسب نگه داریم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران در ادامه تصریح کرد: با توجه به اینکه تحرک دانشجویان در دوران کرونا کمتر شده و عمدتا در منزل به سر می برند، برگزاری انواع کلاس ها و کارهای فرهنگی آنها را از بن بست فکری خارج می کند و این احساس را در آنان به وجود می آورد که دانشگاه هم در این ایام به فکر آنها بوده است و در این صورت مسئله مهمتر اتفاق خواهد افتاد که همان احساس هویت های مشترک است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت های فرهنگی باید دانشجویان را از بن بست فکر خارج کند

فعالیت های فرهنگی باید دانشجویان را از بن بست فکر خارج کند