مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 08:452021-03-07اقتصادي

جولان دلال ها دلیل فاصله قیمتی میوه از مزرعه تا بازار است


یک مقام مسئول با اشاره به اینکه فاصله بسیار زیاد قیمتی از تولید تا مصرف در محصولات کشاورزی وجود دارد،گفت: مدیریت درست و نظارت در این زمینه وجود ندارد و دلالان سهم اصلی را می برند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رادیو گفتگو محمد شفیع ملک زاده با اذعان به اینکه یک فاصله بسیار زیاد قیمتی از تولید تا مصرف در میوه و محصولات کشاورزی وجود دارد، اظهار داشت: متأسفانه نمی خواهیم واقعیات را بپذیریم که مدیریت درست و نظارت در این زمینه وجود ندارد و دلالان سهم اصلی را می برند.

وی افزود: به عنوان یک تولیدکننده در عرصه کشاورزی که در جریان کار قرار دارم، محصولات کشاورزان به شکلی خریداری می شود که حتی هزینه های تولیدی آن ها را پوشش نمی دهد و قیمت ها بسیار پایین است.

رییس نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی با بیان اینکه سه شب پیش پرتقال را کیلویی 33 هزار تومان خریداری کردم، گفت: انصاف نیست که پرتقال را بین 7 تا 9 هزار تومان خریداری کنیم که در تهران کیلویی 33 هزار تومان، یعنی بیش از سه برابر دست مصرف کننده بدهیم.

در ادامه، مصطفی دارایی نژاد، رییس اتحادیه بارفروشان با بیان اینکه بارفروشان با درصد سود کمی بار را تحویل می دهند، از وجود دلالان گفت و بیان کرد: سال گذشته پرتقال را روی درخت دو هزار و 500 تومان قیمت خریداری می کردیم اما امسال از 5 تا 7 هزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جولان دلال ها دلیل فاصله قیمتی میوه از مزرعه تا بازار است

جولان دلال ها دلیل فاصله قیمتی میوه از مزرعه تا بازار است