مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 09:052021-03-07سياسي

ساخت 34 هزار مسکن محرومین در کشور/ اختصاص شعبه ویژه برای برگرداندن اموال بنیاد


رییس بنیاد مستضعفان درباره ساخت مسکن برای محرومین گفت: در این باره نیز بنیاد وارد عمل شده است و برای مسکن محرومین سه تفاهم نامه با بنیاد مسکن 20 هزار واحد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، پرویز فتاح ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در بحث امنیت غذایی ما جدی هستیم و اگر کسی بگوید، طرح کشاورزی صرفه ندارد، ما توجهی نکرده و کارمان را ادامه خواهیم داد، چون امنیت مردم با غذا گره خورده است، چرا که دشمن نیز غذا را تحریم کرده است.

رییس بنیاد مستضعفان تصریح کرد: عزمی که از سمت دولت و مجلس وجود دارد به دنبال این هستیم که از ظرفیت ها استفاده کنیم و منابع حاصل از این طرح ها به سمت توسعه مجدد و بخشی نیز به سمت محرومین می رود که به آنها خدمت کنیم.

وی با اشاره به اینکه محصولات گلخانه ای بنیاد در برخی از نقاط تا 90 درصد صادر می شود، اضافه کرد: حتی در برخی از مناطق تا 100 درصد صادر می شد و ما پیش خرید داریم، چون امتحان شده است، هرچند که ما نیاز داخل را نیز در اولویت قرار داده ایم و طبق مجوزها صادرات انجام می دهیم.

فتاح تصریح کرد: ورود بنیاد مستضعفان به این صنعت و سرمایه گذاری ما در این حوزه تنها با هدف کاهش وابستگی به خارج و تامین نیاز مردم بوده و از نظر ما این رفع وابستگی و تامین نیاز مردم، بزرگترین سود است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 34 هزار مسکن محرومین در کشور/ اختصاص شعبه ویژه برای برگرداندن اموال بنیاد

ساخت 34 هزار مسکن محرومین در کشور/ اختصاص شعبه ویژه برای برگرداندن اموال بنیاد