مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 09:152021-03-07ورزشي

مرحله نهایی نخستین دوره مسابقات مناظره دانش آموزی فارس برگزار شد


مرحله نهایی نخستین دوره مسابقات مناظره دانش آموزی استان فارس با حضور 17 تیم از شهرستان های شیراز، اقلید، مرودشت، فسا، خفر، سروستان و کازرون و همچنین کوهمره نودان برگزار شد.

- ایسنا/فارس مرحله نهایی نخستین دوره مسابقات مناظره دانش آموزی استان فارس با حضور 17 تیم از شهرستان های شیراز، اقلید، مرودشت، فسا، خفر، سروستان و کازرون و همچنین کوهمره نودان برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس یکشنبه 17 اسفند در آیین برگزاری مرحله نهایی نخستین دوره مناظره دانش آموزی در فارس، یکی از مشکلات کشور را تحمل ناپذیری دانست و گفت: صحبت و گفت گوها در این مناظره در طراز ملی، نخبگان و دانشگاهیان بود.

فرهاد اسماعیلی خواستار تداوم برگزاری این چنین مناظره ها در سازمان دانش آموزی فارس شد و افزود: ضروری است تا این مناظره با دانشجویان با موضوعات متنوع هم اجرا شود.

او با بیان اینکه آینده کشور به دست دانش آموزان رقم می خورد و آنها عهده دار نظام دانشگاهی و تعلیم و تربیت در آینده خواهند شد، عنوان کرد: از آنجا که دانش اموزان در میدان عمل قرار دارند باید در چنین مناظره هایی به سراغ منابع و اطلاعات درست برویم.

رییس سازمان دانش آموزی فارس نیز، مناظره دانش آموزی را طرحی ایده آل برای تمرین گفت وگوی تعاملی دانست و خاطرنشان کرد: مناظره دانش آموزی در واقع گامی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرحله نهایی نخستین دوره مسابقات مناظره دانش آموزی فارس برگزار شد

مرحله نهایی نخستین دوره مسابقات مناظره دانش آموزی فارس برگزار شد