مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 09:152021-03-07اقتصادي

71 واحد صنعتی در سیستان و بلوچستان پروانه بهره برداری گرفتند


مدیر کل صنعت معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: در حوزه صنعت و معدن 71 واحد صنعتی با اشتغال 900 نفر پروانه بهره برداری اخذ و همچنین در حوزه معدن 20 پروانه معدن صادر شده است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، داوود شهرکی در نشست خبری با اصحاب رسانه در زاهدان اظهار کرد: در حوزه صنعت و معدن 71 واحد صنعتی با اشتغال برای 900 نفر پروانه بهره برداری گرفتند همچنین در حوزه معدن 20 پروانه معدن گرفته شد.

وی افزود: حدود 35 میلیون تن ذخایر معدنی کشف شده با درصدها و عیارهای متفاوت داریم که امید داریم تا پایان سال یک ذخیره خوب  رو معرفی کنیم و تا کنون بیش از صد درخواست در این مزایده ارایه شده است.

مدیر کل صنعت معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: امسال 36 جلسه استانی برای رفع تعطیلی اصناف و همراهی با ستاد، حدود 31 بازرسی و 476 تذکر و 793 پلمپ واحد صنفی را در سطح استان داشتیم.

وی ادامه داد: در زمینه مرغ نیاز ما از طریق تولید مازاد استان های  تامین می شود، خراسان جنوبی بالغ بر 5 برابر نیاز خودش تولید مرغ دارد اما با شیوع آنفولانزای پرندگان در خراسان جنوبی در مقطعی ورود مرغ از این استان متوقف شد که با مرغ منجمد و تنظیم بازار تامین شد و تا پایان سال نیز توزیع مرغ منجمد را در سطح استان خواهیم داشت شهرکی گفت: بیش از 95 درصد معادن در دست بخش خصوصی است و تمام شاغل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

71 واحد صنعتی در سیستان و بلوچستان پروانه بهره برداری گرفتند

71 واحد صنعتی در سیستان و بلوچستان پروانه بهره برداری گرفتند