مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 09:252021-03-07ورزشي

شرایط راضی کننده شناگران معلول در نخستین اردوی تمرینی


با وجود این که شناگران یک سال از اردوی تمرینی دور بودند، اما از نظر بدنی آماده و شرایط راضی کننده ای داشتند.

- رییس انجمن شنای معلولان گفت: با وجود این که شناگران یک سال از اردوی تمرینی دور بودند، اما از نظر بدنی آماده و شرایط راضی کننده ای داشتند.

محمدحسین اقبالی در گفت و گو با ایسنا، در ارزیابی از وضعیت شناگران معلول پس از حضور در اردوی تمرینی، اظهار کرد: اولین اردوی تمرینی شناگران معلول با حضور 6 شناگر جوان و شاهین ایزدیار با هدف شناسایی و آماده سازی شناگران جهت شرکت در بازیهای پاراآسیایی جوانان، در استخر فدراسیون جانبازان و معلولان برگزار شد که شرایط ورزشکاران با وجود وقفه طولانی در برگزاری اردوها، راضی کننده و حتی دور از انتظار بود.

وی گفت: در این اردو قرار بود 12 شناگر به اردو دعوت شوند که به دلیل تشدید شیوع ویروس کرونا در مناطق جنوبی، مجبور شدیم تعداد شناگران را کاهش دهیم و در اردوی بعدی آنها را دعوت کنیم.

اقبالی در ارزیابی از وضعیت شاهین ایزدیار در این اردو گفت: ایزدیار از نظر آمادگی بدنی و رکوردی در شرایط خوبی قرار دارد و عملکرد وی با وجود تعطیلی اردوها راضی کننده است.

وی افزود: تلاش بر این است که طی 6 مرحله اردوی آمادگی که تا بازیهای پاراآسیایی جوانان در بحرین پیش بینی شده، شناگران خوبی را برای حضور در این رویداد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط راضی کننده شناگران معلول در نخستین اردوی تمرینی

شرایط راضی کننده شناگران معلول در نخستین اردوی تمرینی