مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 09:352021-03-07سياسي

ماموریت اصلی پردیس فناوری ایجاد ارتباط میان بازاریابی، تبلیغات و بازارسازی است


مدیر پردیس فناوری انرژی پارک علم و فناوری خراسان گفت: پردیس فناوری انرژی در پارک خراسان «شورای همفکری» را با حضور پنج نفر تشکیل داده که ماموریت اصلی آن ها برقراری ارتباط و مشورت بین بخش های بازاریابی، - ایسنا/خراسان رضوی مدیر پردیس فناوری انرژی پارک علم و فناوری خراسان گفت: پردیس فناوری انرژی در پارک خراسان شورای همفکری را با حضور پنج نفر تشکیل داده که ماموریت اصلی آن ها برقراری ارتباط و مشورت بین بخش های بازاریابی، تبلیغات و بازارسازی است و از سال 89 تاکنون، توانسته ایم 12محصول کاربردی در حوزه نفت و گاز را بومی سازی کنیم.

معصومه ذاکریان، در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در سال 89 پارک علم و فناوری خراسان توانست در حوزه نفت و گاز گروهی با عنوان گروه انرژی را با حضور پنج شرکت راه اندازی کند و بنده نیز به عنوان کارشناس گروه انرژی در کنار آن ها مشغول فعالیت شدم.

در سال 91 با توجه به تلاش های چشمگیری که در این حوزه انجام دادیم، توانستیم مجوز رسمی از وزارت علوم دریافت نماییم و عنوان مرکز رشد انرژی را دریافت کنیم.

وی با بیان اینکه که در این سال ها توانسته ایم اعضای خود را گسترش دهیم و به50 شرکت برسانیم ، افزود: حوزه فعالیت پردیس انرژی در زمینه ساخت تجهیزات نفت، گاز و پتروشیمی، مدیریت انرژی، انرژی های تجدید پذیر و بازار تخصصی این حوزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماموریت اصلی پردیس فناوری ایجاد ارتباط میان بازاریابی، تبلیغات و بازارسازی است

ماموریت اصلی پردیس فناوری ایجاد ارتباط میان بازاریابی، تبلیغات و بازارسازی است