مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 10:102021-03-07ورزشي

واکنش پرسپولیسی سابق به لیست طلبکاران این باشگاه


هیچ ادعایی و درخواستی از فدراسیون برای بسته شدن پنجره پرسپولیس و یا ممانعت از ثبت قرارداد بازیکنان جدید این تیم نداشته و ندارم.

- جی پلاس، رضا نورمحمدی مدافع سابق پرسپولیس که از باشگاه پرسپولیس طلب دارد در گفت و گو با فوتبالی نسبت به لیست منتشر شده در رسانه که نام او هم در بین طلبکاران این باشگاه حضور دارد واکنش نشان داد و گفت: این لیست بدون اطلاع و بدون هماهنگی با ما منتشر شده و بنده هیچ مشکلی با ثبت قرارداد بازیکنان پرسپولیس نداشته و اقدامی در این رابطه مانند سایر بازیکنان سابق این باشگاه انجام نداده ام.

مدافع سابق پرسپولیس در ادامه تصریح کرد: طلب من برای 4 سال پیش است که از پرسپولیس جدا شدم اما با توجه به مذاکراتی که با ابراهیم شکوری پیش از این داشته ام مشکلی با این موضوع ندارم و اطمینان دارم که باشگاه این مبلغ را پرداخت خواهد کرد.

نورمحمدی در ادامه گفت: به عنوان بازیکن سابق پرسپولیس این انتظار هست که شرایط باشگاه را در این وضعیت درک کنیم و اجازه ندهیم خللی به روند موفقیت پرسپولیس در ادامه وارد شود، بنده از همین تریبون اعلام می کنم هیچ ادعایی و درخواستی از فدراسیون برای بسته شدن پنجره پرسپولیس و یا ممانعت از ثبت قرارداد بازیکنان جدید این تیم نداشته و ندارم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش پرسپولیسی سابق به لیست طلبکاران این باشگاه

واکنش پرسپولیسی سابق به لیست طلبکاران این باشگاه