مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 11:052021-03-07اقتصادي

کشف احتکار از 2 واحد صنعتی در ابهر


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان از معرفی دو واحد صنفی محتکر در شهرستان ابهر به تعزیرات حکومتی خبر داد.

- ناصر فغفوری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و مبارزه با محتکران بازرسی از بازار تشدید شده و به جدیت تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه دارد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به اینکه بازرسی از اصناف به صورت دو شیفته در استان انجام می شود، تصریح کرد: با توجه به اینکه کمبود کالا در استان وجود ندارد، از همین رو اجازه نخواهیم داد که برخی از سودجویان یا محتکران با تخلف مردم را در دسترسی به کالاها دچار مشکل سازند.

وی ادامه داد: در طرح نظارتی امسال بازرس سازمان صمت و اتاق اصناف در دو شیفت صبح و عصر از واحدهای صنفی و مراکز خدماتی بازدید بعمل می آوردند تا در صورت مشاهده تخلفات احتمالی با واحد متخلف برخورد کنند.

فغفوری خاطرنشان کرد: در این طرح، رصد از انبارها و مراکز نگهداری کالاها نیز در دستور کار گشت های نظارتی قرار دارد و شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به سامانه 124 گزارش کنند.

رییس سازمان صمت استان زنجان در ادامه از پلمب یک واحد تولیدی قطعه بندی و بسته بندی مرغ در شهرستان ابهر بدلیل تقلب خبر داد و افزود: این واحد تولیدی اقدام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف احتکار از 2 واحد صنعتی در ابهر

کشف احتکار از 2 واحد صنعتی در ابهر