مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 11:152021-03-07پزشكي

اسدآبادی ها به کرمانشاه نروند


رییس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد با اشاره به وضعیت کرونا در استان کرمانشاه و مراوده بسیار شهروندان اسدآبادی با کرمانشاهی ها و کنگاوری ها از اسدآبادی ها خواست از ترددهای غیرضرور به این شهرها خودداری کنند.

- ایسنا/همدان رییس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد با اشاره به وضعیت کرونا در استان کرمانشاه و مراوده بسیار شهروندان اسدآبادی با کرمانشاهی ها و کنگاوری ها از اسدآبادی ها خواست از ترددهای غیرضرور به این شهرها خودداری کنند.

دکتر ایرج صالحی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر اسدآباد تنها شهرستان استان همدان با وضعیت آبی و در شرایط کاملاً شکننده بوده که برای حفظ و ثبات این وضعیت همچنان نیازمند پرهیز و خودداری از برگزاری مراسم های تجمعی و دورهمی های خانوادگی و نیز تداوم و استمرار رعایت پروتکل های بهداشتی توسط شهروندان است.

وی با اشاره به وضعیت کرونا در استان کرمانشاه و مراوده بسیار شهروندان اسدآبادی با استان کرمانشاه و به ویژه شهرستان کنگاور افزود: از شهروندان اسدآبادی درخواست داریم از ترددهای غیرضرور به این استان برای حضور و شرکت در دورهمی های خانوادگی و یا هر گونه مراسم های تجمعی خودداری کرده و برای حفظ شرایط نسبت به موارد محدودیت ها پایبند باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسدآبادی ها به کرمانشاه نروند

اسدآبادی ها به کرمانشاه نروند