مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 11:152021-03-07فرهنگي

برندگان مرغک سیمین کانون پرورش فکری در پاییز معرفی شدند


سه کتاب برگزیده فصل پاییز 1399 جایزه ی کتاب ماه و سال کودک و نوجوان معرفی و در آیین ویژه ای با اهدای مرغک سیمین از صاحبان این آثار قدردانی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در آیین اهدای جوایز این رویداد که صبح روز 16 اسفند 1399 در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد، سه اثر از میان 14 اثر راه یافته به مرحله نهایی، برگزیده شد.

داوران این فصل متشکل از عبدالمجید نجفی نویسنده داستان نوجوان، سرور کتبی نویسنده داستان کودک، شکوه قاسم نیا شاعر کودک، بیوک ملی شاعر نوجوان و فرهاد مینایی مروج کتاب بودند.

بر این اساس، هیأت داوران اثر الینا در عروسی به صرف خارش به نویسندگی مژگان کلهر و تصویرگری سارا طبیب زاده از انتشارات افق کتاب های فندق را حائز دریافت جایزه مرغک سیمین ماه مهر دانستند.

همچنین کتاب ققنوس همین جاست در رده سنی نوجوان به نویسندگی فاطمه سرمشقی و منتشر شده از سوی انتشارات پیدایش نیز موفق به دریافت جایزه مرغک سیمین کتاب ماه آبان شد.

کتاب شعر شانه ی دورترین مترسک جهان گزیده ای از بهترین شعرهای حسین تولایی از انتشارات گویا نیز مرغک سیمین ماه آذر این جایزه را دریافت کرد.

بر اساس این خبر از میان 216 عنوان کتاب رسیده به دبیرخانه جایزه کتاب ماه و سال کودک و نوجوان تا پایان فصل پاییز، 181 عنوان کتابِ شعر، داستان و نمایش نامه به مرح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برندگان مرغک سیمین کانون پرورش فکری در پاییز معرفی شدند

برندگان مرغک سیمین کانون پرورش فکری در پاییز معرفی شدند