مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 11:452021-03-07حوادث

دستگیری معتاد سابقه دار در سمنان/ 28 فقره سرقت کشف شد


فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری معتاد سابقه دار در شهر سمنان خبر داد و گفت: این فرد به 28 فقره سرقت از داخل خودروهای این شهر اعتراف کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار عبدالله حسنی ظهر یک شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی سمنان ضمن بیان اینکه امنیت خط قرمز پلیس به شمار می رود و با هر فرد یا گروهی که آن را به مخاطره بیندازد به طور جِد برخورد می شود، ابراز داشت: چندی پیش وقوع چندین فقره سرقت در سطح شهر سمنان به نیروی انتظامی گزارش و کار شناسایی عامل یا عاملان آن آغاز شد.

وی ضمن بیان اینکه محدوده گزارش سرقت ها به طور دقیق موردبررسی قرار گرفت، افزود: در پی پایش اطلاعات رد پای معتاد سابقه دار شناسایی و دستگیری این فرد در دستور کار واقع شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه گروه ویژه تشکیل و در اقدامی هماهنگ متهم موردنظر هنگام مصرف مواد مخدر شناسایی شد، ابراز داشت: این فرد نهایت در مخفیگاهش دستگیر و به کلانتری 12 مسکن مهر سمنان برای ادامه روند پرونده انتقال یافت.

حسنی بابیان اینکه متهم پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی تحویل داده شده است، در ادامه تصریح کرد: با دستگیری این فرد 28 فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان سمنان شناسایی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری معتاد سابقه دار در سمنان/ 28 فقره سرقت کشف شد

دستگیری معتاد سابقه دار در سمنان/ 28 فقره سرقت کشف شد