مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 12:302021-03-07سياسي

ظرفیت بقاع متبرکه در راستای معرفی برنامه های دین استفاده شود


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: باید از ظرفیت بقاع متبرکه به صورت کارشناسی شده و فنی به گونه ای استفاده شود که دین در ابعاد مختلفش برای مخاطبین برنامه داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبیان کرد: این ویروس تمام مراسم های ملی و مذهبی و زیارت بقاع متبرکه را محدود کرده است.

وی ادامه داد: در چنین شرایطی باید از ابزار فضای مجازی متناسب با وقت استفاده کرد همانگونه که دشمن این بستر را مورد استفاده قرار داده است.

آیت الله عبادی با بیان اینکه شرایط بقاع امامزاده ها فرصتی استثنایی در نقاط مختلف کشور است، گفت: بخشی از حواس در نوع جلسات متوجه گرفتاری های افراد بوده اما در زیارت ها، فکر زائر باز است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: با طرح و برنامه ریزی کارشناسی شده می توان از این فرصت ها استفاده کرد تا افراد حتی گردشگران بعد از زیارت اشباع شده برگردند.

وی خطاب به اعضای حاضر در جلسه بیان کرد: باید از ظرفیت بقاع متبرکه به صورت کارشناسی شده و فنی به گونه ای استفاده شود که دین در ابعاد مختلفش برای مخاطبین برنامه داشته باشد.

ضعف جامعه در بندگی خداوند حجت الاسلام عطاریان، مدیر عامل جدید آستان مبارک حضرت حسین ابن موسی الکاظم (ع) طبس هم در این دیدار این آستان را ظرفیتی ویژه دانست و افزود: بنا داریم از این ظرفیت اقدامات جدی تری در حوزه فره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت بقاع متبرکه در راستای معرفی برنامه های دین استفاده شود

ظرفیت بقاع متبرکه در راستای معرفی برنامه های دین استفاده شود