مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 12:352021-03-07اجتماعي

مقدمات ثبت جهانی بلوار طاق بستان ایجاد شده است


رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه گفت: مقدمات ثبت جهانی بلوار طاق بستان ایجاد شده است.

- مهدی عبدالمالکی بعد از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره با بیان اینکه رسالت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه کمک به ارتقا سطح فرهنگ و رفتار مردم در حوزه شهری است، اظهار کرد: این سازمان با برجسته سازی رفتارها و هنجارهای خوب در سطح شهر کرمانشاه به ارتقا فرهنگ مردم در حوزه شهروندی کمک می کند.

وی با تأکید بر اینکه برای داشتن شهروندانی فرهنگ مدار باید آموزش های شهروندی از سنین پایه صورت گیرد، افزود: 60 درصد از تمرکز برنامه های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه حول محور برنامه های آموزشی سنین پایه تدوین شده و این مهم با همکاری معاونت پرورشی آموزش و پرورش استان کرمانشاه در حال انجام است.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه ادامه داد: در این حوزه سه برنامه کلان با عنوان شهریاران فرهنگ، ساخت عروسک شمامه و جشنواره های بزرگ شهروندان کوچک طراحی شد و هم اکنون در حال اجرا است.

تدوین تقویم روز داشته های کرمانشاه برای معرفی و برجسته سازی سرمایه های شهر عبدالمالکی ارتقا حس تعلق خاطر شهروندان به شهر کرمانشاه را یکی دیگر از اولویت های مهم این سازمان دانست و تصریح کرد: متأ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقدمات ثبت جهانی بلوار طاق بستان ایجاد شده است

مقدمات ثبت جهانی بلوار طاق بستان ایجاد شده است