مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 12:552021-03-07اقتصادي

پرداخت 41 میلیارد تومان بدهی معوق مراکز و موسسات طرف قرارداد


مدیرکل بیمه سلامت استان زنجان، از پرداخت 41 میلیارد تومان بدهی معوق مراکز و موسسات طرف قرارداد این بیمه در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یعقوب شیویاری ظهر یکشنبه در شورای اطلاع رسانی بیمه سلامت استان با بیان اینکه تا به امروز 41 میلیارد تومان از بدهی معوق مراکز و موسسات طرف قرارداد بیمه سلامت در استان پرداخت شده است، گفت: علاوه بر این هزینه ای که توسط این بیمه برای افراد تحت پوشش به عنوان هزینه درمانی اتفاق افتاده، 103 میلیارد تومان تا به امروز در استان بوده است.

وی با تاکید بر اینکه اداره کل ربیمه سلامت استان هیچ گونه بدهی به مراکز و موسسات طرف قرارداد در استان ندارد، افزود: آمار حاکی از آن است که در حال حاضر 51 درصد از جمعیت استان تحت پوشش بیمه سلامت قرار داشته و همین موضوع بیانگر نگاه جدی ما به ارائته خدمات مطلوب به افرادی است که تحت حمایت این بیمه در استان هستند.

این مسئول با اشاره به اینکه بیمه سلامت در استان به افراد تحت پوشش خود خدمات متنوعی را به واسطه قراردادهایی که منعقد کرده، ارائه می دهد، تصریح کرد: در حال حاضر حدود 90 درصد موسسات درمانی با بیمه سلامت در استان همکاری دارند که از جمله این مراکز می توان به پزشکان، مراکز فیزیوتراپی و توان بخشی، بیمارستان ها و درمانگاه ها اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 41 میلیارد تومان بدهی معوق مراکز و موسسات طرف قرارداد

پرداخت 41 میلیارد تومان بدهی معوق مراکز و موسسات طرف قرارداد