مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 12:552021-03-07اقتصادي

افتتاح کتابخانه روستایی پاسارگاد در ملایر


کتابخانه پاسارگارد روستای ینگی کند از توابع بخش جوکار شهرستان ملایر افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ملایر ظهر امروز کتابخانه پاسارگارد روستای ینگی کند از توابع بخش جوکار شهرستان با حضور شماری از مسئولان ارشد استانی و شهرستانی و نمایندگان بانک پاسارگاد افتتاح شد.

فرماندار ویژه ملایر در این مراسم با بیان اینکه چکیده تمام ظرفیت های کشور اسلامی، در ملایر وجود دارد، خدمتگزاری به مردم را از افتخارات مسئولین دانست و افزود: در حال حاضر با توان و جدیت مدیران، استان همدان و شهرستان ملایر به کارگاه اقتصادی و سرمایه گذاری تبدیل شده است.

 قدرت الله ولدی با بیان اینکه ملایر یکی از شهرستان های مهیا برای سرمایه گذاری است و تمام بسترها برای سرمایه گذاری در آن فراهم است افزود: احداث کتابخانه عمومی ینگی کند توسط بانک پاسارگاد یکی از اقدامات مهم در حوزه فرهنگی است و این کارها یادگاری مهم برای مردم به ویژه روستاییان عزیز خواهد بود.

رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ملایر نیز گفت: این کتابخانه در راستای تحقق مسئولیت های اجتماعی بانک پاسارگاد و با همکاری و مساعدت مسئولین شهرستانی و استانی، در روستای ینگی کند احداث و نگهداری آن به نهاد کتابخانه های عمومی واگذار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح کتابخانه روستایی پاسارگاد در ملایر

افتتاح کتابخانه روستایی پاسارگاد در ملایر