مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 13:352021-03-07ورزشي

تیم شگفتی ساز شهرداری آستارا قهرمان نیم فصل لیگ آزادگان شد


دیدار دو تیم شهرداری آستارا و بادران تهران در ورزشگاه وحدت آستارا از هفته هفدهم مسابقات لیگ آزادگان با نتیجه یک بر صفر به سود نماینده استان گیلان به پایان رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، دیدار دو تیم  شهرداری آستارا و بادران تهران در ورزشگاه وحدت آستارا از هفته هفدهم مسابقات لیگ آزادگان با نتیجه یک بر صفر به سود نماینده استان گیلان به پایان رسید تا در پایان نیم فصل این رقابت ها عنوان قهرمان نیم فصل لیگ آزادگان را کسب کند.

پایان رأفت سرمربی شهرداری آستارا در این دیدار اشکان توانا، سعید دلاور، رضا فخری، محمد آزاد طلب، بهزاد سلطانی، مهرگان گلبرگ، جابر نصیری، محمدابراهیم رضازاده، و سجاد دانایی را در ترکیب تیم خود قرار داده بود.

دو تیم شناخت کافی از یکدیگر داشتند و مشخص بود که قبل از بازی تمام بازیکنان یکدیگر را مورد آنالیز قرار داده بودند که بازی محتاطانه ای را ارائه کردند.

شهرداری آستارا نیمه اول را مالکانه شروع کرد اما هیچ وقت به آب وآتش نزد و روی محدود حملات خود نتوانست راهی به دروازه پیدا کند.

چند ضربه ایستگاهی هم نصیب آبی پوشان بندر آستارا شد که نتوانست در نیمه اول از آن بهره کافی ببرند گ با همان نتیجه بدون گل به پایان رساندند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم شگفتی ساز شهرداری آستارا قهرمان نیم فصل لیگ آزادگان شد

تیم شگفتی ساز شهرداری آستارا قهرمان نیم فصل لیگ آزادگان شد