مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 13:402021-03-07سياسي

«الست گروپ»،یکی از 100 برند مشتری مدار ایران


در دومین جشنواره ملی انتخاب یکصد واحد مشتری مدار کشور، شرکت افق بین الملل یاسمین با نام تجاری «الست گروپ» به پاس تکریم مشتری با در نظر گرفتن سلایق مصرف کننده و کسب رضایت مندی مشتری، - در این مراسم که روز 28 بهمن 1399 در مرکز همایش های بین المللی رایزن برگزار شد، به دلیل خدمات برجسته الست گروپ در توسعه و استاندارد سازی صنعت خدمات مهاجرت و کاریابی و نقش مهم این شرکت در مدیریت منابع انسانی و هدفمند سازی تخصص ها و تجربه های جوانان کشور، از این شرکت تقدیر به عمل آمد.

در این جشنواره سالیانه، براساس رای هیات داوران با توجه به فاکتور مشتری مداری به عنوان یک اصل مدیریتی بااستفاده از ظرفیت های ارتباطی و کسب امتیاز لازم براساس ارزیابی های تخصصی، صد سازمان برتر مشتری مدار کشور انتخاب و نشان ویژه و لوح تقدیر دریافت می کنند.

هدف این گردهمایی که امسال دومین دوره آن برگزار شد، انتقال دانش و تجارب مسئولان و متخصصین مدیریت ایران در اشاعه و ترویج فرهنگ شاخص رضایت مشتری و کیفیت در بازارهای رقابتی ملی و بین المللی است.

در مراسم امسال که با سخنان دکتر محله ای، معاون بازرگانی وزارت صنعت درمورد مشتری مداری و اهمیت آن برای کسب و کارها آغاز شد، برگزاری پنل های تخصصی درمورد مشتری مداری و اهمیت شفافیت در مدیریت پاسخگویی نیز گنجانیده شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«الست گروپ»،یکی از 100 برند مشتری مدار ایران

«الست گروپ»،یکی از 100 برند مشتری مدار ایران